top of page
Search
  • Writer's picturePowi

Важен въпрос

Гласуваното доверие за мен е задължаващо към целените резултати. Затова когато получих поръчка да изработя картичка в лилаво с клекнал мъж и жена, на която да има надпис "Ще се омъжиш ли за мен?", нямаше как да се отнеса равнодушно.


Исках да е изчистена и акцентът да пада върху фигурката на двойката, но в същото време основното в случая е въпросът, затова трябваше да измисля как хем да е ефектен, хем да е достатъчно голям. Спрях се на скрита картичка, която с помощта на механизъм се издърпва отгоре:



По отношение на цвета заложих основно на желаното лилаво, като добавих някои по-ярко жълти цветя, за да внеса малко контраст.

Пропуснах да отбележа, че поръчката дойде от евентуално бъдещата свекърва! А най-ценно ми беше да видя как с трепет разглеждаше картичката и каза само "Е, страхотна е!". Това ми е достатъчно. Благодаря за възможността да съм част от Вашите щастливи мигове!


Powi

3 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page